2009. május 6., szerda

Sziasztok!

Köszönöm először is, hogy csatlakozhattam. :)!

Gyöngyékszerek készítésével foglalkozom szabadidőmben, ezeket tudnám felajánlani cserébe
miligyöngy.
Sokféle kreatív tevékenységet kipróbáltam már eddig, de egy dologban sosem volt igazán sikerélményem az pedig a varrás (nagy bánatomra).
Közben meg imádom az egyedi ruhákat, táskákat, mindent ami szép motívumokkal díszített textil... a patchwork technikával (na ezt még nem mertem kipróbálni, korábbi csalódásaimra való tekintettel :)) készült használati tárgyakat. Szóval bármire kapható vagyok :)), szívesen veszem a megkereséseket.
Alapvetően a gyöngyékszereimet tudom cserébe felajánlani, de pironkodva vállalom, hogy volt egy időszaka az életemnek, mikor faltam a romantikus újságokat. Szóval van belőle egy nagy kazal dobozokban, csak a helyet foglalja ha esetleg valakit érdekel szívesen elajándékozom őket.

3 megjegyzés:

Monika írta...

Írj erre az email címre: gydmonika@gmail.com és tudok neked sokféle patchworkös dolgot mutatni! Én valójában patchwork-ös vagyok régóta csinálom és imádom, de pár hónapja elkezdtem gyöngyözni és engem most ez nagyon érdekel!! :)

enigma írta...

üdv a klubban :)

Mili írta...

Szia Kriszti! :))))