2009. szeptember 12., szombat

Szalagok, textilek, szalvéták és egyéb apróságok

Sziasztok!

Ezúttal nem keresek, hanem néhány dolgot felajánlok, amikre nekem nincs szükségem, nálam már csak a helyet foglalják... Talán másnak pont jól jönnek :)
Ha valamelyik érdekel, írj nekem üzenetet, a cseretárgyban megegyezünk. Bár most elsősorban ékszerekre, táskákra és kötött dolgokra vagyok vevő...

Néhány szalag és masni.



elkelt!

Egy kupac szalvéta. Van amelyik már szét van vagdosva, mert régebben decoupage-hoz használtam őket, igazából erre ajánlom. Leginkább karácsonyiak (lassan amúgy is aktuális), de akad 1-1 vidámabb, nyárias is :)
Nem fotóztam az összeset, van amelyik elbújt a kupac alján.


elkelt!


Néhány apróbb darab patchwork-özéshez való anyag. (A kavics csak a szél ellen:)) Meg egy csipke.


elkelt!



Ezüst spray, az ünnepek előtt hasznos lehet. Igazán nem is használtam, csak egyszer kipróbáltam. Már régóta megvan, de szerintem működnie kell :) Azért ha érdekel, kipróbálom, hogy tényleg jó-e még.


elkelt!


Apróságok... Mini karácsonyfadíszek, papír(?)rózsák, pillangó..... én már nem tudom hol használni őket, de dekorációs célokra biztos jó lehet.


elkelt!


Egy praktikás papír fotókeret.


Gyertyakészítő csomag "porviasszal", kanóccal és leírással.


elkelt!


Kinga

1 megjegyzés:

gabcsap írta...

Hehe Kinga:) Igaz mi már benne vagyunk egy cserében,de ezek nekem mind nagyon kellenének. Találd ki mit kössek neked értük! Esetleg táskát?
Irj majd,ha érdekel a dolog,vagy itt vagy priviben!