2009. november 23., hétfő

Felhívás ... cserére!

Sziasztok!

Nekem egy felhívásom lenne!!! ... nem, nem keringőre. ;-)
Könyveslánynak kellenének az én keresztszemes magazinjaim. ... viszont nekem nincs szükségem szakácskönyvekre.
Amire nekem szükségem lenne illetve amire cserélnék az:
  • patchwork anyagok (maradékok és nagyobb méretűek is), 
  • filc anyag, 
  • ferdepánt 
  • és minden ami varráshoz kellhet. 
Ha van valaki akinek van ilyen és érdekelné valamelyik fentebb említett (linkelt) szakácskönyv, akkor az jelezze felém és a részleteket megbeszéljük.

Ha valakit újság érdekel az ezek közül választhat:


2004. (1 - 2. szám)
2005. teljes év (1 - 12. szám)
2006.  (1 - 10. szám)
+ a 2006-os keresztszemes évkönyv is.

Itt kikeresheted a nekem meglévőeket!




Kivétel amiket elígértem:
2004. augusztus (4. szám); illetve 2005. június (14.szám)
a kínai, a sárkányos és a tengeres szám

2 megjegyzés:

Margó írta...

Kedves Hajnoca!

Kérlek szépen írjál nekem, mert egyezkedni szeretnék veled. :))
Köszi
margocska@gmail.com

Lara írta...

Erdekelnenek a keresztszemes magazinok.