2010. június 18., péntek

Táskákért éxert

Sziasztok!

Gerda vagyok és én is bekapcsolódom a csereberébe ha nem bánjátok :)
Saját készítésű éxerekért szeretnék táskákat, neszit.
Konkrét elképzeléseim is vannak: szeretnék egy neszit, olyan formát mint ami a képen van (csak leszedtem a netről), valamint egy pikk-pakk záras pénztárcát. Ehhez tudok adni tutorial elérhetőséget!


Valamint nagyon szeretnék ilyen vagy hasonló íves táskát/ táskákat. Sehol nem kapok olyas formát, mint a türkiz =(
A másikat csak megláttam a neten és nagyon tetszik. Hátha valaki meg tudja varrni.

A harmadik táskát az avarazsollo.blog.hu-n találtam, szabásminta és leírás is van hozzá!


Természetesen nyitott vagyok másféle táskákra is!
Kukkants be hozzám és ha tetszik valami, esetleg saját elképzelésed van írj nyugodtan!

Blogom

Mailt a g.design.beadkukacgmail.com-ra írhattok!

Gerda

Nincsenek megjegyzések: