2011. június 26., vasárnap

Szalvéta, ragasztó, csillám, medál és rúzs

elkelt
Szalvéta, 15 db, különböző mintájú. Minta: Boldog szülinapot; állatok; növények; virágok. Szalvéta technikásoknak és szalvéta gyűjtőknek ajánlom. Ezt a kis csomagot mindenképp egyben szeretném elcserélni!


Keresztes medál, Németországból, 2 db, eredeti csomagolásban. A medál zöld színű, és ezüst színű, hosszú láncon lóg.




Easy Glue Barkácsragasztó, 125 g, egyszer használtam. Süthető gyurma ragasztáshoz vettem, amihez nem jó. "Vízbázisú, gyorsan száradó, sokoldalú ragasztó. Átlátszóra szárad."
A felirat szerint a következő felületeken alkalmazható: papír, fa, textil, karton, bőr, parafa, stb.

Ezüst színű csillámok, Németországban vásároltam, de sosem használtam. Súly: 3 g.



Avon 290609 árnyalatú, pirosas színű, kókusz illatú rúzs. Párszor használt.


Oriflame Giordani Gold rúzs, pirosas, nagyon picit narancsos színű rúzs, kb. 3-4x használtam.


Avon 935 árnyalatú, kicsit lilás árnyalatú rúzs, kb. félig van.


Amire cserélek:
* ékszerkészítéshez alapanyagok
* csipke! ekrü és fehér színben
* lánc és kitűző alap: antikolt hatású sárgaréz színben
* házi készítésű szépségipari termék: dezodor és szemkörnyékápoló
* esetleg ajánlhatsz mást is e-mailben, de nem garantált, hogy rábólintok:)

atunderi.lonka@gmail.com

Nincsenek megjegyzések: